Fantastisk hyggelig sted og eier. Fikk flott omvisning på vingården samt smaking av forskjellige sorter vin og gin. Kommer gjerne tilbake.
Mvh Eli og Knut-Bjørnar fra Hommersåk i Norge
Fantastisk hyggelig sted og eier. Fikk flott omvisning på vingården samt smaking av forskjellige sorter vin og gin. Kommer gjerne tilbake.
Mvh Eli og Knut-Bjørnar fra Hommersåk i Norge