Den bedste plads vi har været på længe. Dejlig natur og rolige omgivelser og sød og rar vært. Der er en meget stor sø man kan gå ture ved.
Med venlig hilsen
Susanne og Morten
Den bedste plads vi har været på længe. Dejlig natur og rolige omgivelser og sød og rar vært. Der er en meget stor sø man kan gå ture ved.
Med venlig hilsen
Susanne og Morten