Besøg i pinsen 26. Super flinke værter, alt er passet på bedste vis, og holdepladserne er placeret væk fra vejen, så der er total ro, kun hestenes hyggelige prusten og fuglefløjt i buskene høres. En aften i “Morten Korch” stil. Vi kommer gerne igen.
Anna og Henning Grau